Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stenen boog en zuil

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stenen boog en zuil

Een PRACHT foto

Mvg chrit
    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

ONGELOFELIJK KNAP....laat ze maar komen zulle, deze stijl wordt ik nooit beu !!!
      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
        Schittend is dit ....voor mij één van de beste tot nog toe
        vind ik ook
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

Comment

...topper van formaat... wat een licht, wat een compo, wat een kleuren...

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
            ...topper van formaat... wat een licht, wat een compo, wat een kleuren...

mvg,

Roland
            Ik volg
            pitteljon.be
            The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Sterk...heel sterk!

Comment

Alweer rupselkopkiaans van hoog niveau. Wat zeg ik? Ik bedoel van superieur niveau.
                gegroet, Ludo

Comment

héél erg mooi
                  pbase

Comment

een hele mooie rupselkopke, congrats!

Comment

Schitterende foto Peter. Voor mij misschien wel al de mooiste die je hier getoond hebt. Boordevol sfeer, technisch perfect uitgevoerd, heel mooi afgewerkt, heel erg aangenaam om naar te kijken.
                      Op uwe Flickr staan trouwens nog enkele andere echt schitterende foto's!

groeten,
                      Andries
                      https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Deze mag in de hall of fame! Waauw!! Mag ik weten waar hij getrokken is?

Comment

Echt heel fraai!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cgs-studio Bekijk bericht
                            Deze mag in de hall of fame! Waauw!! Mag ik weten waar hij getrokken is?
                            Bedankt voor de reactie.

Deze foto is in Etretat(Normandië)gemaakt. Als je op het strand staat moet je naar links wandelen richting stenen boog(richting zuiden). Je kan dit tweede strand enkel bereiken bij laagwater via een opening in de rots net voor deze boog. De opening is bereikbaar via een metalen ladder van een paar treden....bovenaan achter deze ladder zit de uitgehouwen tunnel(2x2m) door de rots. De tunnel is zo'n 20 meter lang en je ziet in het begin het andere uiteinde niet(best een beetje eng)......maar het is de moeite om er toch eens door te lopen. Men geeft je de waarschuwing dat je best vier uur voor hoogwater terug op het strand van Etretat bent. Op de dijk aan het strand van Etretat aan de linkerkant is er een oude bunker....net hiernaast hangen de getijdentabellen....zo weet je exact hoelang je op het tweede strand kunt blijven zonden in de problemen te komen. Indien toch te laat bent(sommige toeristen durven wel eens in slaap te vallen op het tweede strand) kan je veilig wachten in de tunnel op laagwater. Deze tunnel ligt hoger dan het zeeniveau bij hoogwater.

Mvg Peter
                            Last edited by RUPSELKOPKE; 20 maart 2008, 19:23.
                            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Aan de foto herken je meteen dat hij van jou is. Héél knap gedaan, je stijl bevalt me wel.
                              Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cgs-studio Bekijk bericht
                                Deze mag in de hall of fame! Waauw!!
                                Van mij ook. Wat een schitterende plaat, het licht, de sfeer, super

Groeten,
                                Erik

Comment

Working...
                                X