Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je derde kan mij het meest bekoren. Heerlijk beeld
Beeldopbouw bij de 2 andere pakt niet zo goed, zeker bij 1 waarbij de struik in het midden echt in de weg staat.
Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db And why do we fall, Bruce?
Toch een schoon land he, laat de rest v/d foto´s als je er nog hebt maar komen
Voor mij ook de 3de, de kleuren van de lucht komen daar wat realistischer over
De derde foto is hier het best neergezet. Goed belicht, natuurlijke kleuren en mooi qua verdeling. Je andere twee foto's zijn zeker niet slecht...maar ik mis hier toch een beetje de betere verdeling en controle over de belichting vd lucht in je derde foto. In zo'n prachtige omgeving zou ik graag eens een paar dagen verloren lopen .......maar dan wel met mijn camera in de hand.
Comment