Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Galgeberg bij avondval

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Galgeberg bij avondval

Fantastisch mooi .
    Sandra

Comment

Dank jullie voor de (wisselende) reacties.
      Het zijn twee hele verschillende foto's. Elk vergelijk is daarom ook niet mogelijk. Of ze mooi bevonden worden, is uiteraard een kwestie van smaak, en dat is niet te betwisten.
      Ik ben altijd wel benieuwd wat de reden is waarom een foto niet mooi gevonden wordt. Daarom een paar reacties aangehaald:

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
      Deze 2 van jou vallen me tegen Nando. Technisch zijn ze uiteraard ok, as usual.
      Maar buiten de wolkenpartij van de 1ste, is er, voor mij althans, weinig interessants te zien.
      In geen van beide fotos is er een echt aandachtspunt. De overwegend horizontale lijnen zorgen dan ook nog voor een te rustig, plat beeld.
      De enige diepte komt van je groothoek en ingenomen camerastandpunt.
      Je hebt hier al veel knappere platen laten zien. Maar zelf weet je dat ook wel, denk ik .
      De leegte van de eerste foto komt in jouw ogen dus niet volledig over. De graspol had toch een beetje aandacht mogen trekken, dacht ik. Je hebt gelijk dat het niet mijn beste is, maar de lat hoeft niet altijd zo hoog te liggen (ben zelf maar klein )

Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk bericht
      Ik moet eerlijk toegeven dat ik je tweede plaatje ook geen topper vind. Je eerste daarentegen mag er best zijn onder meer omwille van het mooi contrast.
      Geen topper, akkoord. Maar ook niet mooi?

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Nando,ik ben een fan van je werk,maar hier loopt het bij nr.2 voor mij wat mis.Bevreemdend aan foto's is dat eenzelfde foto er telkens anders kan uitzien vind ik:als thumbnail op je LCD schermpje,aan 40/50% bekeken op je scherm,op je tv scherm bekeken,als print en tenslotte...aan max. 900 pixels op BD.Ik vermoed dat deze foto,bekeken op groot formaat,waarbij je individuele zandkorrels ziet,het wel zal doen voor mij.

Beste groeten,

Walter
      Wat loopt er mis bij die nummer 2? Dat er meer of minder detail in verschillende formaten zichtbaar wordt, geloof ik direct. Maar ik geloof niet dat een foto die klein al niet mooi is, groter wel mooi zal worden.
      meer over mijn fotografie is te vinden op
      http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
        ...het contrast tussen voor- en achtergrond (zand en zware lucht) is subliem te noemen!

Ik gan dan ook resoluut voor je eerste!
        Overigens, ook mooie compo...

mvg,

Roland
        ik volg roland
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
          ...het contrast tussen voor- en achtergrond (zand en zware lucht) is subliem te noemen!

Ik gan dan ook resoluut voor je eerste!
          Overigens, ook mooie compo...

mvg,

Roland
          Roland heeft 't goed verwoord
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

Ik vind het beiden aangename platen om naar te kijken! En ik blijf zelfs iets langer dan gemiddeld kijken, dus voor mij zijn ze
            Groetjes,Anita
            Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
            tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

Comment

Working...
            X