Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je tweede en vooral je derde foto vind ik best leuk en mooi, maar ik kan geenszins akkoord gaan met je in je titel gebruikt adjectief 'desolaat'. Desolaat betekent ontredderd, troosteloos en diverse adjectieven met een pejoratieve bijklank. De kust is zich momenteel volop aan het voorbereiden op het komende seizoen en dit is een allesbehalve desolate bedoening. Sorry hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
Je tweede en vooral je derde foto vind ik best leuk en mooi, maar ik kan geenszins akkoord gaan met je in je titel gebruikt adjectief 'desolaat'. Desolaat betekent ontredderd, troosteloos en diverse adjectieven met een pejoratieve bijklank. De kust is zich momenteel volop aan het voorbereiden op het komende seizoen en dit is een allesbehalve desolate bedoening. Sorry hoor.
Volgens Van Dale online:
U hebt gezocht op het woord: desolaat.
RESULTAAT (max 20 woorden)
de·so·laat (bijvoeglijk naamwoord; desolater, desolaatst)
1 troosteloos
2 verlaten
Elk heeft zo zijn eigen invulling van een woord,
zeker als die woorden een zeker gevoel moeten weergeven...
Daarom kan ik me toch perfect vinden in je opmerking
en moet je je zeker niet verontschuldigen....
groetjes
*www.InPuT79.be* Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8
Comment