Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
prachtig plaatje
kleuren , compo , en mooie passende hdr
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Maar ik vraag me af hoe je zo vroeg op 't domein geraakt bent, 'k dacht dat de poort pas om 10 uur geopend werd?
Blijkbaar was de kuisdienst bezig in het restaurant en had men de poort vergeten dicht te doen. Dat was een uitgelezen kans voor mij om binnen te sluipen
Blijkbaar was de kuisdienst bezig in het restaurant en had men de poort vergeten dicht te doen. Dat was een uitgelezen kans voor mij om binnen te sluipen
Wat een 'sjance' voor jou ! Eerlijk gezegd heb ik daar meer als ééns staan zuchten omdat je er pas zo laat binnengeraakt
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment