Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vooral 2 en 3 erg mooi. De eerste had ik portretstand genomen met de rechse boom volledig op de foto en evt. links wat laten wegvallen. Zo was je waterval ook minder centraal komen te staan.
Je tweede foto is voor mij ook overduidelijk de betere lanschapsfoto. De rivier sleurt je mee langs de oever richting de bergen in de achtergrond. De beide andere foto's zijn fototechnisch wel in orde maar ze zijn imho veel minder boeiend om naar te kijken.
Absoluut ook nr 2. Ik veronderstel dat dit Bow River is in Banff NP ? In de eerste herken ik de Takakkaw Falls ? Maar inderdaad zeer prachtige natuur daar.
Comment