Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
héél mooie reeks Joop!
de exif klopt als een bus, dus de beetje onscherp lijkende bomen op de achtergrond verwijt ik aan het webformaat
Knap!
Eerlijk gezegd lag dat meer aan de ontzettend flinke wind en in combinatie met de lange sluitertijden krijg je toch een heel klein beetje bewegingsonscherpte van de bomen.
Ik vind ze erg goed. Toch zou ik zeker nog eens een lager camerastandpunt proberen. Misschien levert dat nog sterkere beelden op of misschien zelfs een natte broek, maar ik denk dat het toch het proberen waard is.
Het zijn 3 knappe foto's. Tweede en derde zijn voorbeelden dat een verticaal formaat soms beter geschikt is om de foto mooi te vullen.
Ik heb wel de indruk dat de foto's een tikkeltje warmer zouden mogen zijn....ze zijn eerder wat te blauw(althans op mijn scherm).
Comment