Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skilift by night (Avoriaz)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• skilift by night (Avoriaz)

Ben momenteel in Avoriaz nog een weekje aan het boarden en foto`s aan het pakken. Natuurlijk moeten het niet altijd de boarders zijn die op de foto`s staan. een mooi landschapje met huisje,rots, denneboom en skilift kan natuurlijk ook altijd

versie 2 van de foto vind ik iets minder, maar geeft toch nog een net wat ander beeld, onder andere door de ander compositie, naar welke foto gaat jullie voorkeur uit en waarom?

5DmkIII en wat glas

Re: skilift by night (Avoriaz)

Het geheel oogt wat te druk voor mijn smaak.
    Door het gebouw meer naar rechts in de foto te plaatsen, had je de enorme schaduw van de skiliftpaal op de bergflank kunnen maskeren. Van hieruit kan ik alleen niet zien of het mogelijk was geweest, of dat de compositie verbeterd was.
    Ongetwijfeld een indrukwekkende plek en mooi om foto's te maken.
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

Comment

Heel mooie streek, zo blijkt. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste omdat het witte licht er niet overheersend is.
      gegroet, Ludo

Comment

beetje overdone, maar toch wel mooie plaatjes geworden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nr 1 is mooi, sterren, stuifsneeuw op de bergtop.
          Ik ben er klaar mee.

Comment

Ik vermoed dat dit een HDR bewerking is, voortgaande op de intensiteit van
            de kleuren? Het geheel ziet er nogal surrealistisch uit.
            Qua compositie vind ik de eerste wat beter.
            Die slagschaduw van de pijler had inderdaad kunnen verbergen achter
            het gebouw door je wat naar links te positioneren ( zo mogelijk? )
            Toch een speciaal beeld dat me wat doet denken aan de toren van Babel.
            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

De eerste is idd beste van compo. Aardig en futuristisch aandoende resultaat

Comment

het was inderdaad niet mogelijk om de slagschaduw weg te krijgen, de foto is genomen van uit een straat (ale ja, in avoriaz zijn alle straten eigenlijk pistes)
                en door die slagschaduw weg te werken, zou ik een groot deel van de skilift zelf missen, wat ik toch wel een belangrijk onderdeel van de foto vind
                5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                X