Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lekkere sfeerplaat weer, Nando. Voorgrond is goed gekozen. In de chaos zit toch nog een soort van lijn naar de achtergrond. De zonnestraaltjes zijn een fijne extra voor de foto.
De Grote Peel lijkt me een erg mooi natuurgebied. Prachtig beeld
Het is ook een mooi en nat gebied. Maar, druk met wandelaars, en kleiner dan je in eerste instantie denkt. Een paar uurtjes en je bent erdoorheen. Wel doorstappen, dan.
Om natte voeten van te krijgen. Een aangename plaat die de plaatselijke
sfeer goed doet aanvoelen.
Ik stond tot boven mijn enkels in het water. Op een of andere manier moet alles afgezet worden met draad... ook hier, waardoor ik het water zelf in moest.
Jij hoeft blijkbaar niet veel foto's te maken om een goeie te hebben
Heel mooi
Dat hoeft niemand. Goed kijken alvorens te fotograferen is de boodschap. Dat scheelt thuis ook heel wat zoekwerk. Maar soms denk ik achteraf, had ik toch maar een foto gemaakt.
Ik vraag me altijd af waar je die mooie landschappen blijft halen
Dat is nu net in die tijd als dat zonneke het laat afweten
Oorspronkelijk geplaatst door Joop SnijderBekijk bericht
Lekkere sfeerplaat weer, Nando. Voorgrond is goed gekozen. In de chaos zit toch nog een soort van lijn naar de achtergrond. De zonnestraaltjes zijn een fijne extra voor de foto.
Orde in de chaos. Leuk verwoord. Die zonnestraaltjes kwamen op het juiste moment, maar helaas niet krachtiger dan dit.
Comment