Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben ook nog maar een beginnend fotograaf, toch een paar woordjes commentaar. Over de compo kan ik je niet echt veel zeggen gezien ik de mogelijkheden ter plaatse niet ken. Ik kan me voorstellen dat je vanuit bepaalde andere hoeken een andere/betere foto kan nemen maar dat dat niet altijd mogelijk was zonder natte voeten en andere ongemakken.
Wat er wel raar uitziet is het water. Sommige delen ervan komen over als bevroren takken (vooral links vooraan) Ik denk dat je net tussen twee goede sluitertijden in zit. Probeer dit nog eens terug met een snellere, maar zeker ook met een iets tragere sluitersnelheid. Water is nu eenmaal niet gemakkelijk te fotograferen.
Comment