Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In feite bedoeld als een soort van Harry Potter-achtige beelden,met wat mystieke,sprookjesachtige inslag.Sta er voor open dat jullie ze lelijk vinden hoor,ik blijk zelf een wat afwijkende smaak te hebben
Verre van lelijk hoor, maar smaken verschillen nu eenmaal. De laatste vind ik wel de mooiste. Het kleurverloop van de eerste is ook aardig geslaagd en de kleurkeuze van je tweede heeft wel iets. Ik kan er best van genieten, vooral omdat het plaatjes zijn die we hier niet dagelijks zien.
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
Verre van lelijk hoor, maar smaken verschillen nu eenmaal. De laatste vind ik wel de mooiste. Het kleurverloop van de eerste is ook aardig geslaagd en de kleurkeuze van je tweede heeft wel iets. Ik kan er best van genieten, vooral omdat het plaatjes zijn die we hier niet dagelijks zien.
Comment