Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb de originelen vervangen door een nieuwe versie waarbij de donkere partijen wat zijn opgelicht. Odul vergeeft me dat wel.
[Wel raar, wanneer ik de foto's op mijn webspace (smugmug) bekijk op hetzelfde formaat als ik ze hier post, zit er meer detail in de foto's en ze zijn ook iets lichter. Geen idee hoe dat komt...]
Ik heb de originelen vervangen door een nieuwe versie waarbij de donkere partijen wat zijn opgelicht. Odul vergeeft me dat wel.
[Wel raar, wanneer ik de foto's op mijn webspace (smugmug) bekijk op hetzelfde formaat als ik ze hier post, zit er meer detail in de foto's en ze zijn ook iets lichter. Geen idee hoe dat komt...]
Kijk,dat heb ik nu altijd,de transfer naar Photobucket geeft verlies,en dan nog eens naar BD geeft nog eens verlies.Ik kan je niet helpen want ik heb het zelf ook
heel mooie reeks zowel met wagen of er zonder kan ik bijzonder smaken
maar volg in
Citaat:
Eén klein minpuntje: blauwe reflectie van de maan.
De blauwe reflectie is lensflare. Ik krijg het niet weg zonder dat het te veel opvalt: je zit namelijk ook met stervorming rond de maan. Maar ik ben geen photoshopkrak. Alle tips om het toch goed te krijgen zijn ten zeerste welkom.
Comment