Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtige kleuren, vooral de eerste is schitterend.
Persoonlijk vind ik de bovenste takken van de bomen ( in twee) wat te blauw.
Ik hoop dat anderen (voor jou dan toch) mijn mening niet delen.
absoluut de eerste
compo , kleuren en scherpte , dik in orde
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Zeer mooie kleuren,voorkeur voor de tweede.Denk echter wel dat in plaat 2 een zekere mate van purple fringing in de boomtakken mee versterkt is.,kun je weghalen op diverse manieren.
Ik vind het 2 mooie platen, maar ook voor mij steekt de eerste erbovenuit.
Ik vind de saturatie zeker niet overdreven en hou wel van deze kleuren. Compo's ook in orde wat mij betreft. Heb je een polarizatiefilter gebruikt?
Mooie plaatjes
Ik vindt ze inderdaad alle twee overgesatureerd, zou iets minder gekund hebben.
De zwarte kadrering maakt de plaatjes in mijn ogen te somber, probeer eens iets lichter van kleur
Groeten chrit
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Ik zou ze zo laten. Voor mij zijn de kleuren niet "te".
En de kader is voor mij ook ok. Ik denk dat de kleuren minder goed uitkomen met een lichte kader.
Voor mij dus
Comment