......mistig....daar gaan we weer .....ik kan 't niet laten
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Donderdagmorgen......
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Donderdagmorgen......
Hou ermee op JLM!!! Je maakt me steeds weer jaloers met je schitterende platen
Weer 2 prachtige met lichte voorkeur voor de 2de
Met jou wil ik wel eens meewandelen, kan nog zeer veel leren danCanon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht......mistig....daar gaan we weer .....ik kan 't niet laten
Gelukkig dat je het niet kan laten want anders missen we hier al die mooie foto'sGroetjes Vicky
Comment
-
Dit geeft de meesten van ons hun zelfvertrouwen weer een flinke knauw. Post bij gelegenheid misschien ook eens een hele slechte, al was het maar om te bewijzen dat dat jou ook eens overkomt. Dat geeft de burger terug een beetje moed.
Alweer prachtig overigens, vooral de tweede.
Mvg
LucNeem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht......mistig....daar gaan we weer .....ik kan 't niet laten
Trouwens weerom kunst met een KNikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Schilderachtig mooiNikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
Mijn foto's
Mijn blogje
Comment
-
-
Vooral niet laten, ze zijn weer om duimen en vingers bij af te likken
Recht naar de HOF wat mij betreft
En, zoals sommigen ook al schreven: brengt me weer met beide voetjes op de grond
Comment
Comment