Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
vind het wel mooi, maar niet super. Wilde je de voorste bomen scherp of niet scherp?
Die aquarel edges, vooral zichtbaar op de kleine tak.. ligt dat aan je toestel?
Ik snap je idee, maar de uitstekende tak stoort meer dan dan dat het nuttig is. Verder denk ik dat er te veel contrast en saturatie in zit (dit hangt natuurlijk altijd af van op welk monitor dak ik fotos aan't kijken ben ) En is het beeld niet zo boeiend.
vind het wel mooi, maar niet super. Wilde je de voorste bomen scherp of niet scherp?
Die aquarel edges, vooral zichtbaar op de kleine tak.. ligt dat aan je toestel?
denk ni dat het aan het toestel is eerder de bewerking
bedankt jepe
hier eentje met een lichte bewerking
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Ik hou NIET van onnatuurlijke overgesatureerde foto's. Ik probeer zoveel mogenlijk de werkelijkheid in beeld te brengen.M.a.w De tweede bewerking is een stuk beter!
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Je tweede is meer natuurgetrouw, veronderstel ik, maar ik kijk toch liever naar de warmere eerste.
Zo zie je maar, smaken verschillen (gelukkig maar) hé.
Comment