Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vroeger en nu in Geel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vroeger en nu in Geel

Wat mij opvalt is dat het vroeger veel fotogenieker was (zie de laatste bijvoorbeeld).
    Tja, niets blijft eeuwig duren...

Mooie reeks.
    Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
    And why do we fall, Bruce?

Comment

Inderdaad... hier houd ik van...
      Zo hebben mijn ouders 2j terug de plaats gaan opzoeken in z-Frankrijk waar mijn grootvader tijdens WO2 met zijn broer en zus (en ouders) heeft ("ondergedoken") gewoond... Mijn ouders (en tante en nonkel) hebben daar bij de plaatselijke cultuurdienst hun verhaal gedaan van mijn grootvader en men haalde een boek boven met foto's uit die tijd. De persoon die er werkte sloeg een fotoboek open net op de fotopagina waar mijn grootvader als kleine jongen stond te pronken met zijn familie en nog mensen die in de straat stonden te poseren... Het is een foto die getrokken is op een alledaags moment van de dag... mijn grootvader heeft altijd gezegd dat er foto's zijn genomen wanneer ze op straat stonden en per toeval vinden mijn ouders die foto... 2j geleden bij een bezoek van de stad waar ze 63 jaar geleden verbleven hebben....
      Als ik dan foto's zie van "toen" en "nu" wordt ik hieraan herinnerd.

Tim W.
      Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Interessante beelden . Sommige, zeg maar de meeste, plaatsen zijn er niet mooier op geworden.

Ik ben ook met zo een projectje bezig met zichten van Bonheiden en Rijmenam. Heb al een heleboel foto's genomen maar er zijn er nog maar weinig bewerkt, laat staan on-line gezet.
        Hopelijk vind je het niet erg dat ik hier enkele links plaats naar mijn pogingen:

Dorsthoeve
        Rijmenamsesteenweg

Binnenin kerk
        Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mendel Bekijk bericht
          Inderdaad... hier houd ik van...
          Zo hebben mijn ouders 2j terug de plaats gaan opzoeken in z-Frankrijk waar mijn grootvader tijdens WO2 met zijn broer en zus (en ouders) heeft ("ondergedoken") gewoond... Mijn ouders (en tante en nonkel) hebben daar bij de plaatselijke cultuurdienst hun verhaal gedaan van mijn grootvader en men haalde een boek boven met foto's uit die tijd. De persoon die er werkte sloeg een fotoboek open net op de fotopagina waar mijn grootvader als kleine jongen stond te pronken met zijn familie en nog mensen die in de straat stonden te poseren... Het is een foto die getrokken is op een alledaags moment van de dag... mijn grootvader heeft altijd gezegd dat er foto's zijn genomen wanneer ze op straat stonden en per toeval vinden mijn ouders die foto... 2j geleden bij een bezoek van de stad waar ze 63 jaar geleden verbleven hebben....
          Als ik dan foto's zie van "toen" en "nu" wordt ik hieraan herinnerd.

Tim W.
          Leuk om te weten dat mijn foto's dat teweeg brengen.

Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
          Interessante beelden . Sommige, zeg maar de meeste, plaatsen zijn er niet mooier op geworden.

Ik ben ook met zo een projectje bezig met zichten van Bonheiden en Rijmenam. Heb al een heleboel foto's genomen maar er zijn er nog maar weinig bewerkt, laat staan on-line gezet.
          Hopelijk vind je het niet erg dat ik hier enkele links plaats naar mijn pogingen:

Dorsthoeve
          Rijmenamsesteenweg

Binnenin kerk
          Geen enkel probleem voor mij. Die van jouw zijn trouwens ook goed gelukt. Laat maar eens iets weten als ze allemaal on-line staan.

Ook de anderen nog bedankt voor het commentaar.
          I put the sexy in dyslexia

Comment

Ff op je site gekeken hoor, en mag dan wel 18 zijn maar 'de nostalgie'
            Echt geweldig

Comment

Working...
            X