Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Qua compo en belichting, evenwaardig. Alleen, ik heb liever het zoete : de sfeer van de polders, het wijdse landschap met zijn specifieke bewoners, en niet alleen op het land : ook IN het water : de armdikke palingen, de metersnoeken, enz...
In Vlaanderen noemen we dit inderdaad "dijken van platen", zeer mooi dus, maar dat zijn we toch gewoon van Bouk.
Zijn wolken landschappen moeten zeker zeker niet onder doen voor deze zout en zoet opnamen, alhoewel ik ook denk dat het water op de 2de opname brak water is, zo dicht tegen de zee kan het bijna niet anders.
Wat een heerlijke foto's om naar te kijken. Vooral 1, die vind ik echt perfect. Mooie, rustige composities en kleuren.
Is dit de dijk tussen Den Helder en Hippolytushof?
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
Comment