Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste vind ik de beste van de reeks.
De tweede vind ik niet zo geslaagd, je hebt van alles op de foto maar een stukje, mits een klein stapje meer naar rechts had je tenminste vrouwe justitia volledig gehad.
De derde is een mooie foto en kan zo in gelijk welke Brugge-brochure maar is voor mij toch wel wat te klassiek maar anderzijds: maak nu nog maar eens een originele Brugge-foto van het Minnewater...
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Zeker de 1ste omwille van de eenvoud, heel mooi
De 3de is een mooi sfeerplaatje en toont Brugge op zijn mooist natuurlijk.
Enkel foto 2 kan mij niet bekoren: een halve lichtpaal, een half stadhuis?, een stuk boom ...ik weet het niet
Met die powershot S2 kan je knappe foto´s maken zeg, amaai
@kinglouie : terechte opmerking over vrouwe justitia...
@bouk, mijn S2 is geen spiegelreflex maar een hybride; diafragma varieert bijgevolg van F2.7 tot F8, F4 is de standaard en meest gebruikte
Comment