Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een mistige sfeeropname kan onmogelijk contrastrijk zijn.
Verder vind ik dit beeld zeker niet minimalistisch en dat het hier
gaat om een blikje cola is ook moeilijk uit het beeld op te maken.
Als het blikje hier het hoofdonderwerp is dan zou ik wat
experimeteren met een andere compositie.
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
En ik vind dit wel mooi! Mooie grijze bedoening, mooie sfeer en dat blikje cola waarnaar je aandacht gaat en die diepte.
Ik begrijp je bedoeling en imho ben je in je opzet geslaagd!
Ik kan dit beamen. Mooie sfeer met die mist en het blikje vangt net genoeg de aandacht en ook niet teveel. Ook al is de foto wellicht waterpas, ik zou hem toch iets naar links draaien, zo wordt de achtergrond iets rustiger.
Mij kan het niet bekoren. De achtergrond is totaal oninteressant en 't blikje ligt meer in de weg dan dat het een onderwerp is. Als je mist wil, had je beter een interessante achtergrond gekozen met bijvoorbeeeld een boom in de mist, kleiner diafragma en geen blikjes.
Toch leuk om te lezen hoe meningen kunnen verschillen
Eigenlijk leuk dat meningen kunnen verschillen hé, 't is ten eerste leerrijk en het gebiedt je om meer en aandachtiger te kijken en ten tweede zonder verschillende meningen zou het een saaie bedoening zijn.
Ik vind het wel een verdienstelijke plaat.
Comment