Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Beide mooie foto's,vooral de 1ste is een prachtexemplaar ...dit stukje natuur staat al een tijdje op mijn verlanglijstje voor een bezoekje....maar tot nu heeft vooral de afstand ( +/- 180 km ) mij er van weerhouden...maar deze foto's vertellen me dat het zeker de moeite zal zijn
Beide mooie foto's,vooral de 1ste is een prachtexemplaar ...dit stukje natuur staat al een tijdje op mijn verlanglijstje voor een bezoekje....maar tot nu heeft vooral de afstand ( +/- 180 km ) mij er van weerhouden...maar deze foto's vertellen me dat het zeker de moeite zal zijn
Inderdaad Jean Louis, de Blankaart is zeker de moeite, ik ben der ook zot van. Leuk te combineren met de pier en omstreken van Nieuwpoort, slechts 20 km uiteen. Een uitstapje waard.
mooie weergave van de blanckaert
misschien ook hier eens eens aan een SD denken in combinatie met andere polder onderwerpen (ijzertorens, dodengang, vladslo , ....)
Ben dezelfde mening toegedaan, witbalans klopt niet... heb je op de eerste een verloopfilter gezet?
De fotos zijn gemaakt in raw waarvan ik dan 2 fotos neem, een onderbelicht waarbij de lucht goed zit, een overbelicht om de voorgrong goed te krijgen.
Deze 2 fotos breng ik in 2 lagen in PS en met masker en gradientverloop filter ik de goede delen eruit.
Dit is nog allemaal nieuw voor mij, nog veel oefenen hiermee denk ik.
Comment