Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogzomer...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoogzomer...

Leuk plaatje, maar wel een van dertien in een dozijn.

Comment

...dit is een 'puur' zomershot...

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
        Voila, het verlangen naar de zomer, de warmte in de lucht met daarbij al de geuren en kleuren...een foto die een mens in deze natte en donkere dagen vooruitzichten geeft op wat komen zal.....lente,zomer
        Helemaal goed verwoord, waarvoor dank .
        Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
        Mijn foto's
        Mijn blogje

Comment

Hehe, mijn gevoel was toch juist...
          Vreemd toch, ik blijf het plaatje niet goed vinden, er zitten nogal wat fouten in, maar het heeft inderdaad wat. Ik maakte het uit verveling, terwijl ik zat te wachten tot een of andere slak, een of ander takje had beklommen...
          Ik ga toch eens kijken of ik het origineel nog terugvindt en misschien print ik het wel eens uit om op te hangen. Zo wordt het wachten op de zon wat aangenamer
          Bedankt voor de leuke replys

Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
          Zie het ook wel zitten, eerste indruk was een beetje flets groen, maar die geven dan het "hittegevoel" weer.
          Tweede sterkte de schuin oplopende lijn van links naar rechts ?
          en derde is het groen_groen-rood_ rood-contrast ?
          vierde DOF ?

Het samenraapsel van bovenstaande gegevens maken deze plaat anders, denk ik ?
          Ik denk dat je dit goed hebt gezien...

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Dit lijkt mij zo'n "in 't wilde weg"-shot, een losse flodder.
          Dít had ik van Kariboe nooit verwacht.
          Ge zoudt er nog van verschieten, van mijn losse flodders, maar ge hebt gelijk, een ongewilde plaat (zie boven) ...

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
          leuk plaatje. Net iets sterker als je vanonder die horizontale witte lijn (weet niet wat het is) eraf haalt. Er zit ook iets bruins heel dichtbij en dus heel vaag op die hoogte. Dat ben je dan ook meteen kwijt. Dan wordt ie heel rustgevend vind ik.
          Vind ik ook wel vervelend...

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
          Voila, het verlangen naar de zomer, de warmte in de lucht met daarbij al de geuren en kleuren...een foto die een mens in deze natte en donkere dagen vooruitzichten geeft op wat komen zal.....lente,zomer
          Ik zou het niet beter kunnen zeggen

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
          De hele technische reutemeteut mag jer hier vergeten, puur zomer. Warmte, shorts, blote gebruinde benen, bloemetjes, bijtjes, ooohhh. Dromen.
          En dit ook niet

Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

warm, poëtisch plaatje (kijk maar naar de lyrische replys ).
            Imagination is intelligence having fun.
            Piep!

Comment

Ik ben geen leeuw maar vind het héél mooi.
              Papavers doen het altijd goed.

Comment

Prachtig sfeerbeeld Waren we al maar terug zover.
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

klik... eerste blik... hé tof... hoewel? ja ja dat wit lijntje en dat te lichte vlekje linksonder en....en...en, maar nee die compo is echt wel goed, diagonaal van linksonder naar rechtsboven en links een vertikaal op een sterke plaats een achtergrond die diepte sugereerd.........maaaaaar mss dat lijntje eraf croppen? nee want dan komt die onscherpe klaproos te dicht bij het kader enz.......enz.

Twijfel, twijfel, twijfel maar nee.
                  Dit is gewoon een goede plaat die ons allen naar een mooie zomer doet verlangen om even te verpozen langs de kant van de weg en te genieten van enkele eenvoudige bermbloemen en een zacht zonnetje.

mvg,
                  Ludo V.

Comment

Working...
                  X