Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heb lang gekeken, gedacht, in mijn ogen gewreven, dacht ja dan neen.
Ik weet het niet goed en dit valt me bij uw beelden nooit voor.
In alle geval goede poging.
Grt
Heel mooie serie. Alleen de toning van die lucht kan ik niet smaken. Doet me echt denken aan de film The aviator met Leonardo DiCaprio http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Aviator. Die kleurenverwisseling van het groen in het blauw kon ik toen ook niet waarderen en hier is het precies andersom. Maar over smaak valt niet te discussiëren hé... Toch mooi werk!
Aparte toning ( kan me vergissen maar dacht deze toning al eens eerder gezien te hebben bij vroeger werk van jou....een zicht op Brussel ? )...soit, ik kan dit,voor mij,nostalgisch kleurke wel smaken...zeker bij den 2de
Ik vind ze alledrie mooi, maar vind, als reeks gezien, de tweede er minder bij passen wegens prominente menselijke aanwezigheid. Toch is dat ook een goeie. Ik vind dit lekker kijken.
Ik vind de beelden mooi, zeker de tweede, maar heb het niet echt voor de gebruikte toning, die voor mij afbreuk doet aan overigens heel mooie plaatjes.
Comment