Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 seizoenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3 seizoenen

    3 maal zelfde plaats, alleen ander seizoen.

    22-12-2007 11.29hr


    18-11-07 09.07 hr


    20-08-07 09.02hr


    Of beter zelfde camerastandpunt?


    Last edited by Rosse; 20 januari 2008, 18:11.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: 3 seizoenen

    Paul, mooie seizoenswissel...
    Eerlijk gezegd, zou ik deze reeks vanuit exakt hetzelfde standpunt genomen hebben...het zo zeker treffender geweest zijn.
    Moet wel toegeven dat het 3 mooie beelden zijn...

    mvg,

    Roland

    Comment


    • #3
      Re: 3 seizoenen

      je tweede spreekt me het meeste aan.
      gegroet, Ludo

      Comment


      • #4
        Re: 3 seizoenen

        Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk bericht
        je tweede spreekt me het meeste aan.
        mij ook ! 2e heel knap !
        www.pbase.com/dewildean

        Comment


        • #5
          Re: 3 seizoenen

          De tweede is het mooist.
          De eerste is niet mooi m.b.t. het contrast. Ik vind 'm flets

          Als je seizoenen tegenover elkaar zet, van één lokatie, lijkt me hetzelfde standpunt het mooist en treffendste. Nu zijn het "gewoon" drie verschillende foto's van een lokatie...
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment


          • #6
            Re: 3 seizoenen

            verschil van seizoen is duidelijk, maar inderdaad het zelfde camerastandpunt had net dat beetje extra gegeven.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: 3 seizoenen

              mooie reeks de 2de voor mij
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #8
                Re: 3 seizoenen

                volgens mij zijn de eerste en de laatste HDR-bewerkingen, en die vind ik in de eerste wel overdone. De takken van de bomen lijken door het wit aan elkaar te plakken, en de stammen van de bomen zijn precies in de foto geplakt. Wel mooie weergave van 't zonlicht. Als de tweede ook HDR is (en dat is 't ook denk ik): mooi gedaan! Bij de derde is het dak van 't gebouw wat onduidelijk. Had ook een grijze hemel kunnen zijn, en 't groen van de bomen links komt niet natuurlijk over.

                Sorry da'k even de lofbetuigingen relativeer, maar je hebt meer aan eerlijk commentaar dan aan mouwvegerij. Net effe minder aan de schuivertjes trekken en 't zou perfect zijn. Composities zitten allemaal meer dan lekker.
                ______
                www.vue.photo

                Comment


                • #9
                  Re: 3 seizoenen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                  volgens mij zijn de eerste en de laatste HDR-bewerkingen, en die vind ik in de eerste wel overdone. De takken van de bomen lijken door het wit aan elkaar te plakken, en de stammen van de bomen zijn precies in de foto geplakt. Wel mooie weergave van 't zonlicht. Als de tweede ook HDR is (en dat is 't ook denk ik): mooi gedaan! Bij de derde is het dak van 't gebouw wat onduidelijk. Had ook een grijze hemel kunnen zijn, en 't groen van de bomen links komt niet natuurlijk over.

                  Sorry da'k even de lofbetuigingen relativeer, maar je hebt meer aan eerlijk commentaar dan aan mouwvegerij. Net effe minder aan de schuivertjes trekken en 't zou perfect zijn. Composities zitten allemaal meer dan lekker.
                  Bedankt voor deze commentaar. Maar sorry 1en3 zijn geen HDR, tweede wel. 1en3 wel te hard aan schuivertjes van schaduw en hooglichten getrokken.
                  Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                  Comment

                  Working...
                  X