Vinden jullie deze prent ook sfeervol?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
op een vroege ochtend
Collapse
X
-
-
-
Re: op een vroege ochtend
Ik vind het een zeer sfeervolle plaat! Ik zou persoonlijk wel het hek vermeden hebben maar voor de rest
-
je hebt gelijk wat betreft het hek, maar daarvoor was een tamelijk diepe gracht en erover was de helling te steil om te kunnen blijven staan. bedankt voor je reactie.
Comment
-
Da's een moeilijke natuurlijk! Op zich vind ik het wel een zeer inspirerend beeld hoor, dat zou ik ook wel eens willen testen, maar ligt het aan mij doordat ik te laat opsta of is er gewoon geen mist in mijn Kempense omgeving? Als het in de Kempen is, euhm, vergeet deze comment!
Comment
-
deze is genomen in Zuid-West-Vlaanderen, om 7u15.
dus zooo vroeg is dat nu ook niet hé, maar ja, 'kwas wel al een tijdje aan het rondrijden. I love the fog... maar niet in het verkeer. Sorry als ik teveel tater...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cuvoll Bekijk berichtIk vind het een sfeervolle plaat
met die opkomende zon en paarden in de ochtendmist.
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
Jaaaa, heel sfeervol
Het niveau van "beginners" is hoog hierGroetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
-
Mooi sfeervol plaatje. Als ik nu niet meer zeg dan dat, heb je er ook niet veel aan. Dus ga ik zeggen wat m.i. beter kan. Je gebruikt te weinig van de foto. Het onderwerp (de paarden) en de twee andere dingen die de compositie mee bepalen, de boom, en de zon, staan centraal in beeld. Je zou deze drie over de breedte van de foto kunnen uitsmeren, door een paar pasjes naar rechts of links te gaan. Nu ja... ik geef mijn idee maar mee. Misschien wordt de foto er niet beter van.
Comment
-
Van mij mag hij zo in de landschappen, en dan niet bij de fotobeoordeling, maar linea recta in de showcase. Ik vind hem uitermate geslaagd______
www.vue.photo
Comment
-
Comment
Comment