Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ambleteuse (Opaalkust)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ambleteuse (Opaalkust)

    Weer eentje om wat langer naar te kijken, kleuren zijn helemaal mijn smaak!
    Groetjes,Anita
    Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
    tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

    Comment


    • #17
      Re: Ambleteuse (Opaalkust)

      Zeer mooie plaat, je blik wordt echt naar één punt gezogen als het ware..

      Comment


      • #18
        Re: Ambleteuse (Opaalkust)

        Prachtig plaatje , mooie lucht en supermooie kleuren , ophet juiste moment genomen , sterke compo

        xiebu
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

        Comment


        • #19
          Re: Ambleteuse (Opaalkust)

          Mooi scherp, natuurlijke kleuren en "Rupseliaanse" compositie!
          Misschien voor de verandering eens " something completely different"
          proberen?
          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

          Comment


          • #20
            Re: Ambleteuse (Opaalkust)

            Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
            Mooi scherp, natuurlijke kleuren en "Rupseliaanse" compositie!
            Misschien voor de verandering eens " something completely different"
            proberen?
            "Something completely different"... Zeg me wat je er precies mee bedoelt en ik probeer het eens. Het zal geen gemakkelijke opdracht worden omdat elke fotograaf (ontwetend misschien)na een tijd een eigen stijl kweekt. Voor mij is het vooral water, lucht(bewolking), reflecties en laat in de namiddag licht. Ik probeer meestal ook om alle tekenen van een moderne beschaving uit mijn foto's te weren.Ik heb deze opmerking reeds een paar keer mogen horen ...en ze is terecht...ik doe teveel hetzelfde onderwerp. Maar als je dan eens wat anders probeert zijn er toch ook heel wat die zeggen....."dat de foto eerder ondermaats is en geen echte rupsel(wat een echte rupsel dan ook moge zijn).
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

            Comment


            • #21
              Re: Ambleteuse (Opaalkust)

              Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk bericht
              Mooi, en ik heb meer heel veel belangstelling je technische uitleg gelezen die meer dan waardevol is.
              Idem hier, bedankt !
              pitteljon.be
              The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

              Comment


              • #22
                Re: Ambleteuse (Opaalkust)

                Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                "Something completely different"... Zeg me wat je er precies mee bedoelt en ik probeer het eens. Het zal geen gemakkelijke opdracht worden omdat elke fotograaf (ontwetend misschien)na een tijd een eigen stijl kweekt. Voor mij is het vooral water, lucht(bewolking), reflecties en laat in de namiddag licht. Ik probeer meestal ook om alle tekenen van een moderne beschaving uit mijn foto's te weren.Ik heb deze opmerking reeds een paar keer mogen horen ...en ze is terecht...ik doe teveel hetzelfde onderwerp. Maar als je dan eens wat anders probeert zijn er toch ook heel wat die zeggen....."dat de foto eerder ondermaats is en geen echte rupsel(wat een echte rupsel dan ook moge zijn).
                Ah, om het je wat moeilijk te maken: iets met dieren of mensen in beeld
                misschien? We zijn hier toch om te experimenteren en beoordelingen zijn
                altijd subjectief! Wat vandaag in de smaak valt is morgen misschien kitscherig.
                Niets van aantrekken zou ik zeggen.
                Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                Comment


                • #23
                  Re: Ambleteuse (Opaalkust)

                  Hoewel mooi, geen overtuigende foto. Deze mist iets, iets dat normaliter typisch iets van jou is. Wellicht de na-bewerking die je gebruikt hebt?
                  Geen idee.
                  Maar toch een fijne foto om naar te kijken.
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

                  Comment

                  Working...
                  X