Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik vind ze alledrie wel goed. De tweede heeft een mooi (kleur)contrast, en boodschap.
De derde is mooi, maar ik vind de nabewerking niet zo netjes. Rond de boom wemelt het van de halo's en de artefacten van een te enthousiaste verscherping. klopt dat, dat er achter de boom de sporen van een zon door een wolkendek speelt? Ik kan die lichte plek anders niet verklaren.
@Azhrarn
Ik heb de derde foto aangepast met BDsizer. De hevige verscherping was er gekomen met de foto te plaatsen op fotopic, want op mijn pc zag ze er veel beter uit. Ik heb ze in BDsizer groter weggeschreven en opnieuw geplaatst.
Achter de boom was gewoon blauwe lucht te zien, want de zon kwam van de andere kant.
Comment