Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alien Industry pt.2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Alien Industry pt.2

    Ik ben het eens met mijn voorgangers BD-ers....ook voor mij FOTO 3 de beste van deze sfeervolle reeks....in het kielzog gevolgd door nr 1 en tenslotte 2....Zo dat was dan weer mijn gedacht.
    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

    Comment


    • #17
      Re: Alien Industry pt.2

      Geweldige platen! En niet te vergeten de titel natuurlijk... Een heel klein beetje jammer van de door lichtvervuiling verkleurde lucht. Ik gebruik normaal gesproken een PS-trucje om dat te herstellen maar heb dat net geprobeerd op een van je foto's en hier lukt het niet. Niettemin heel erg goed.

      Comment


      • #18
        Re: Alien Industry pt.2

        De derde als totaalbeeld de mooiste alhoewel de eerste me op het vlak van symmetrie en " strakheid " ook wel kan bekoren..

        Comment


        • #19
          Re: Alien Industry pt.2

          Mooie platen met voorkeur voor 3
          Web: http://www.hanscouwenbergh.be
          Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

          Comment


          • #20
            Re: Alien Industry pt.2

            Mooie serie. voor mij 3-1-2
            BD0808BE

            Comment


            • #21
              Re: Alien Industry pt.2

              knappe plaat! weer eentje voor het BOF..proficiat!..mvg!
              Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

              http://pallenhoven.be

              Comment


              • #22
                Re: Alien Industry pt.2

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                Een heel klein beetje jammer van de door lichtvervuiling verkleurde lucht. Ik gebruik normaal gesproken een PS-trucje om dat te herstellen maar heb dat net geprobeerd op een van je foto's en hier lukt het niet.
                Tja, je zit daar in het Ruhrgebied hé. Maar inderdaad, er is in dit geval enorm veel van die lichtpollutie zichtbaar. Waarschijnlijk omdat het erg bewolkt was.
                Het licht weerkaatst tegen de wolken. Ik zal nog eens terug gaan als het niet bewolkt is (maar dan heb je weer last van de sterren).
                Je mag ook niet vergeten dat deze foto's gemaakt zijn met sluitertijden van respectievelijk 20, 15 en 10 seconden.
                Last edited by dg; 24 februari 2008, 20:25. Reden: tikfout
                David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                Comment


                • #23
                  Re: Alien Industry pt.2

                  Sterke reeks, derde is mijn favo
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

                  Comment


                  • #24
                    Re: Alien Industry pt.2

                    prachtige reeks dg had er een paar al van gezien op 7 -1 groetjes benn

                    Comment

                    Working...
                    X