Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij zo'n bewolkte hemel en het weinige licht is het normaal dat de voorgrond wat donkerder is....ik zou er toch niet teveel aan wijzigen om de foto natuurlijk te laten overkomen. Mooie foto en goed gekozen verdeling.
Bij zo'n bewolkte hemel en het weinige licht is het normaal dat de voorgrond wat donkerder is....ik zou er toch niet teveel aan wijzigen om de foto natuurlijk te laten overkomen. Mooie foto en goed gekozen verdeling.
ga ik mee akkoord, volgens mij zit er net genoeg licht in het landschap om het nog natuurlijk te doen overkomen.
Hele mooie!
De voorgrond is inderdaad goed doortekend, maar ik snap de aanwijzingen voor het oplichten: Het contrast tussen lucht en land is wat hoog...
Comment