Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En de zonsondergangen op jouw site, zit daar dan geen drama in?
Pats derop. Duidelijk voorbeeld van actie(door Bouk) en reactie(jpk).
Jpk ...je sluit nu natuurlijk direct uit dat er iemand een beetje kritiek op je foto's geeft. Dus ook ik ga je geen kritiek geven...maar voor de rest ook geen comment.
En nu even terug naar de foto's...
Foto 1 vind ik héél krachtig qua uitstraling en heeft voor mij zeker iets
In foto 2 weet ik niet goed waar ik eerst moet kijken : de lucht of het fort. Ik vind ze minder geslaagd omdat mijn ogen geen rustpunt vinden. De rotsformatie is zo mooi belicht dat de foto volgens mij beter af was geweest zonder het fort en de 2 cypressen.
Mvg.,
Lucbil
We make a living by what we get, but we make a life by what we give. NIKON D80 / AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED (VR )
Geef mij maar de eerste, hoewel de wolken wat erg onnatuurlijk overkomen. Maar goed, dit is een keuze als een ander en 'k moet toegeven, het heeft wel iets.
...en waar is je dochter dan ?? Ik vind die eerste ook wel iets hebben hoor, de meesten foefelen toch met de kleuren van zonsondergangen tot het iets totaal anders wordt dan de werkelijkheid. Maar waar staat je dochter nu ??
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
Geef mij maar de eerste, hoewel de wolken wat erg onnatuurlijk overkomen. Maar goed, dit is een keuze als een ander en 'k moet toegeven, het heeft wel iets.
Tja, zo was de wolkenhemel nu eenmaal. Het was ook de eerste keer dat ik zelf zoiets zag. Aan de eerste foto is niks "gefoefeld".
Comment