Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Sorry Marefrisum, maar ik heb véél betere bewerkingen van je gezien. Hier vind ik de HDR mislukt. De diepe schaduwen dienen in HDR zeker nog doortekend te zijn evenals de hoge lichten.
Ook denk ik dat je de zon er in hebt geshopt. De schaduwen van de bomen vertellen dat de zon veel meer naar links had moeten staan! Niet dat dat voor mij iets uit maakt, maar het oogt onnatuurlijk.
Als artistiek werkje heeft het zeker charme, maar als foto vind ik het niet bijzonder.
Sorry Marefrisum, maar ik heb véél betere bewerkingen van je gezien. Hier vind ik de HDR mislukt. De diepe schaduwen dienen in HDR zeker nog doortekend te zijn evenals de hoge lichten.
Ook denk ik dat je de zon er in hebt geshopt. De schaduwen van de bomen vertellen dat de zon veel meer naar links had moeten staan! Niet dat dat voor mij iets uit maakt, maar het oogt onnatuurlijk.
Als artistiek werkje heeft het zeker charme, maar als foto vind ik het niet bijzonder.
dIggO
Haha, hoewel ik zoveel gebruik maak van photoshop, zegt dat niet dat ik zonnetjes in m'n foto's plak. Deze zon is echt hoor, als je denkt dat de schaduwen niet kloppen, zou ik eea laten nakijken
Haha, hoewel ik zoveel gebruik maak van photoshop, zegt dat niet dat ik zonnetjes in m'n foto's plak. Deze zon is echt hoor, als je denkt dat de schaduwen niet kloppen, zou ik eea laten nakijken
Marefrisum, ik zei "ik denk". Pas op dat je niet persoonlijk wordt met de woorden "e.e.a. laten nakijken"!
Ik vind de rechterkant ook mooier, het gele van de zon links is me echt wel wat te fel! Zonnetje zelf is trouwens uitgebrand!Persoonlijke smaak verschilt nu eenmaal hé.
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment