Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt mensen voor de reacties en zo zie je maar dat smaken verschillen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de foto met mensen, aangezien ik het contrast wou aantonen van ons nietig bestaan tegenover de grandiose natuur. De bergen op de achtergrond liggen op een 40-tal km. Vanop deze locatie waren ook de Alpen te zien die meer dan 100 km verderop liggen. Hiervan heb ik ook foto's die ik later misschien hier zal bijposten.
Bedankt mensen voor de reacties en zo zie je maar dat smaken verschillen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de foto met mensen, aangezien ik het contrast wou aantonen van ons nietig bestaan tegenover de grandiose natuur. De bergen op de achtergrond liggen op een 40-tal km. Vanop deze locatie waren ook de Alpen te zien die meer dan 100 km verderop liggen. Hiervan heb ik ook foto's die ik later misschien hier zal bijposten.
zo was ik ook van plan het te omschrijven: dus voorkeur met mensen om hogervernoemde reden.
Ik vind de hele voorgrond storend. Hte contrasteert zoveel met het uitzicht dat het de sfeer geweld aandoet.
Ik zou verder gaan en de hele voorgrond eraf croppen, tot net boven de boomkruinen.
Ik vind de hele voorgrond storend. Hte contrasteert zoveel met het uitzicht dat het de sfeer geweld aandoet.
Ik zou verder gaan en de hele voorgrond eraf croppen, tot net boven de boomkruinen.
Deze crop heb ik ook, maar vind het verlies in diepte te groot dan. De oorspronkelijke bedoeling van de foto gaat hierbij verloren. Toch bedankt voor de suggestie!
Comment