Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
(Stond hier een paar dagen geleden al niet iets over foto die op pBase.com stonden?)
dit bedoelde ik:
Important Caveat for those who want to embed PBase images in other sites
Please note that to be able to embed images in other sites, you need to be a PBase subscriber (that is, not a free account)....
Ik heb ze er opnieuw opgezet. Ik heb gewoon een abonnement op pbase, maar wel eerder moeilijkheden gehad bij paatsing. Hopelijk blijven ze nu staan! Bedankt, Theo
Ik heb ze er opnieuw opgezet. Ik heb gewoon een abonnement op pbase, maar wel eerder moeilijkheden gehad bij paatsing. Hopelijk blijven ze nu staan! Bedankt, Theo
Comment