... naar gisteren
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heimwee...
Collapse
X
-
-
Re: Heimwee...
Verdikke, zoals ik al aanhaalde hé, 'k em gisteren ne geweldige dag gemist, dit trio bewijst dat nog maar es...dergelijke weersomstandigheden met compo's en kleuren zoals deze doen je idd mijmeren over wat gisteren was..mooi werk Marc
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtVerdikke, zoals ik al aanhaalde hé, 'k em gisteren ne geweldige dag gemist, dit trio bewijst dat nog maar es...dergelijke weersomstandigheden met compo's en kleuren zoals deze doen je idd mijmeren over wat gisteren was..mooi werk Marc
Ik denk dat vooral wij wat missen doordat jij niet op pad kon
Comment
-
met zware verkoudheid niet buiten gekomen, maar goed dat er andere op pad waren om mooie foto's te nemenIk zal ooit zonder fout leren schrijven
Comment
-
-
-
'k ga ook voor de tweede omdat die wat afwijkt van wat we de laatste drie dagen al heel veel gezien hebben. Die afgeknotte maïs (denk ik toch) is wel leuk in een winterkleedje.gegroet, Ludo
Comment
-
-
-
Reeds veel winterbeelden gezien dezer dagen.....soms teveel.
Maar ik vind deze toch weer van de betere.....zeker foto 2 ..."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
Mooie reeks, ga ook voor de tweede
En ik heb je gezien (peins ik toch) toen je die maakte, passeerde er net met de auto, ook op fotojacht'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Mooie reeks waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de 1e!Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment
-
Ik voel met je mee. Ik heb geen foto`s van al dit prachtige wit.
Mooie foto`s zoals we gewend zijn. Prachtige compo`s.
Comment
Comment