Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De fietser en het landschap + update zonder fietser
Ticor,
Ik heb een tijdje zitten kijken maar voor mij zit de fietser op een wat verkeerde plek in de foto en die vind ik juist zo mooi. Wellicht witte wolken iets overbelicht maar zo is het, denk ik, wel zo geweest. Wat die fietser betreft ik zou de clonestempel pakken.
Re: De fietser en het landschap + update zonder fietser
Elk natuurlijk zijn idee...en zeker met alle respect...
Volgens mij zou de fietser gerust wél in beeld mogen blijven; dan wel drastisch aan de rechterkant een deel wegcroppen.
Op deze manier versterk je de compo en valt de fietser meer in de snede, sterker punt.
Louter mijn idee om de beeldopbouw op te krikken.
Soms kan zo'n snede wonderen doen...
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Volgens mij zou de fietser gerust wél in beeld mogen blijven; dan wel drastisch aan de rechterkant een deel wegcroppen.
Op deze manier versterk je de compo en valt de fietser meer in de snede, sterker punt.
mvg,
Roland
Kan ik inkomen : foto zou wellicht winnen door rechts een stukje (stel voor tot net links van donkerste bossage) af te snijden.
Met fietser of zonder fietser : twee foto's !, maar ik heb daaromtrent geen voorkeur.
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
mvg,
Roland
Zo zie ik 't ook
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment