Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zo zie je alles toch wel van een heel ander perspectief.
Ik vind deze weer prachtig. Die kraan past er heel mooi in; leidt het oog helemaal naar beneden.
Prachtplaat
Neen het gaat wel degelijk over de Zoom van 01/2008 op pagina 28/29.
Het is een artikel over "Het Juiste Standpunt" waar men kort over het vorige artikel spreekt en refereert naar jouw werk en website.
Neen het gaat wel degelijk over de Zoom van 01/2008 op pagina 28/29.
Het is een artikel over "Het Juiste Standpunt" waar men kort over het vorige artikel spreekt en refereert naar jouw werk en website.
Groeten FunnyFonny
Mag ik je bij deze feliciteren voor het prachtige werk, en indrukwekende fotostunts (zie website). Laat maar komen.
en @lucD mag ik de technische fotos ook eens bewonderen ?
Last edited by powerkiller; 20 december 2007, 10:28.
...
en @lucD mag ik de technische fotos ook eens bewonderen ?
Ik heb die foto's genomen uit zuiver persoonlijke interesse in de techniek van Yvan en heb hem er privé enkele doorgestuurd om hem plezier te doen.
Ik ga echter niet zomaar foto's van iemand anders zijn technisch vernuft publiek op het web gooien.
Van mij mag Yvan beslissen wat hij met mijn foto's doet, maar ikzelf geef ze aan niemand door, niet hier, noch elders.
Ik reken op je begrip...
Comment