Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Weeral een fascinerende prachtplaat, zoals we van jou gewoon zijn...
Ik had het genoegen je zaterdagmiddag persoonlijk te ontmoeten in Nieuwpoort waar je aan de slag was. Toffe ontmoeting en leuke babbel! Spijtig dat ik na 3 uur succesvolle natuurfotografie in de bijtende kou, wegens andere afspraak niet langer kon blijven...
Vol bewondering voor de techniek waarmee je dit allemaal bereikt!
Ik heb voor mezelf met de 500mm enkele opnamen gemaakt van je camera en de servomotoren bengelend aan de vlieger en sta nog steeds versteld van de knappe technologie... (BTW, als je die beelden wenst, dan stuur ik ze je graag door via E-mail.)
Ook je stuurinrichting op de grond was indrukwekkend!...
Bedankt voor de toffe reacties. Soms vraag ik mezelf af waarom ik zo'n toeren uithaal maar als ik hier dan de reacties lees maakt dat alles dubbel en dik goed.
Ik vraag me wel af hoe ze die zware betondinges in de zee gaan krijgen
Daar de constructies hol zijn valt het gewicht nog mee, wanneer ze af zijn worden ze één voor één met speciale hijskranen op pontons geladen die aan de kademuren zullen liggen om daarna over zee naar plaats van bestemming gesleept te worden, daar worden ze dan naar de zeebodem gelaten en gevuld met zand
@Birdseye: Prachtige plaat
Stond zondagnamiddag je vaardigheid te bewonderen vanop de halve maan
Ik woon hier ook in de streek en kom er ook geregeld, daarom vind ik je luchtfoto's altijd buitengewoon interessant. (en prachtig uitgevoerd, natuurlijk, zoals gewoonlijk). Mij verwondert ook altijd de kwaliteit van de foto's. Ik blijf een fan
nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8
Comment