Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door alex from hollandBekijk bericht
Inderdaad een mooie plaat
Echter door het felle licht is de weide met koeien toch wel wat onderbelicht.
Daar is met ps toch nog wel wat meer uit te halen
Wel, heb ik geprobeerd met Schadows /Highlights....met een (nog) lichtere voorgrond komt het geheel te onnatuurlijk over voor mijn smaak...ook de callibratie van de monitor kan natuurlijk een bepalende rol spelen in juist niet of juist wel he
Wel, heb ik geprobeerd met Schadows /Highlights....met een (nog) lichtere voorgrond komt het geheel te onnatuurlijk over voor mijn smaak...ook de callibratie van de monitor kan natuurlijk een bepalende rol spelen in juist niet of juist wel he
Bedankt voor de reactie
Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak,maar ik vindt hem prachtig
Ook de voorgrond,is op mijn[gecallibreerd] scherm beslist niet te donker.
gr. ron.
De witbalans in deze foto is niet 100% (geel -groene waas). Maar ik vrees als je hem 100% goed zet het speciale effect ook helemaal uit de foto is. Hij is goed zoals hij is
Comment