Drie weken weken terug waren we in de Harz in Duitsland voor ons jaarlijkse herfst wandelvakantie. Dat kwam precies overeen met al de noodweer in Duitsland en Oostenrijk. De wegen te plaatse waren naauwelijks begaanbaar, maar toch hebben we ons heerlijk vermaakt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfst in de Harz
Collapse
X
-
Herfst in de Harz
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Herfst in de Harz
Dit zijn 3 prachtige plaatjes
Wat kan de natuur toch mooi zijn als je ze in een mooie compo zet
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
-
mooie reeks en ik vind gewoon dat je het getroffen hebt met dat weer hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooie reeks en ik vind gewoon dat je het getroffen hebt met dat weer hoor.
grt,bouk.
Comment
-
in de herfst, zo'n wintergevoel, zeer mooie plaatjes, duidelijke voorkeur voor de tweedegegroet, Ludo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk berichtDit zijn 3 prachtige plaatjes
Wat kan de natuur toch mooi zijn als je ze in een mooie compo zet
mvg xiebu'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Als ik me er snel wil vanaf maken bij het beoordelen van deze foto's dan zou ik kunnen zeggen "3mooie ,goeie composities en mooie natuur oid".
Maar als ik echt eerlijk ben zou ik zeggen dat deze foto's ondermaats zijn voor uw kunnen. Ik heb reeds veel betere en meer doordachte foto's van u op deze site gezien. Ik vermoed dan ook dat deze foto's eerder snapshots zijn tijdens een wandeling waar het u aan tijd ontbrak om er echt wat moois van te maken. De tweede foto is dan nog de betere van deze drie.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
-
Je zal er in ieder geval hele koude voeten door hebben gehad
Hele mooie compo's, en heb idd mooiere foto's van je gezien..
Deze mogen zowie zo niet in je collectie ontbreken...
Ik ga toch voor alle 3 de opname's. omdat wanneer ik er 1 zo uitlaten schieten, de anderen tekort doe...Groetjes Sjef
Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtde 2e vind ik mooi.... en een sterke compo...
Comment
-
Ik vind het hele mooie - goede compo's.
Comment
Comment