Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie heldere opname....
mijn voorkeur gaat uit naar de 1e opname... Het geeft een hele mooie diepte zo met die boompjes in de hoek, een mooi extra element in je foto, vind ik dan hè..
Mooie heldere opname....
mijn voorkeur gaat uit naar de 1e opname... Het geeft een hele mooie diepte zo met die boompjes in de hoek, een mooi extra element in je foto, vind ik dan hè..
Hier kan ik me ook in vinden. Voor mij dus ook de eerste als favoriet.
Ik vind het een mooie foto en kom er momenteel nog niet uit of ik hem nu met of zonder boompjes op de achtergrond mooier vind!
Ik denk zelfs dat het dezelfde boom is als mijn eerder reeksje van bomen aan het schulensmeer!
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Ik komer ook niet helemaal uit welke versie nu de beste is. Misschien dat ik toch iets meer voel voor de eerste omwille van het dieptegevoel dat de bomen op de achtergrond creëren.
Mooie foto trouwens!
Mooi, voor mij toch maar de 1ste foto
De verhouding tussen die grote boom en die kleintjes rechtsonder is best doenbaar en ik heb ook een gevoel dat foto 1 wat meer reliëf toont
Comment