Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zelf kan ik al als commentaar geven dat de koeien in de 2e wat meer naar rechts moesten gestaan hebben, maar dan zat ik met een archielelijk fel verlicht gebouw in de foto
De straatverlichting doorheen de bomen vind ik wat bizar in een en drie. Wat de koeien betreft, d'er hangt een vreemde schaduw rond haar koppeke. Ikzelf heb totaal geen ervaring met pano (moet er dringend iets aan doen) maar ik denk dat jij het ook niet onder de knie hebt, maar 'k kan fout zijn hoor, groeten, odul
@ Odul, die vreemde dingen rond koe z'n kop is natuurlijk omdat de koe zn hoofd gedraaid heeft
Straatverlichting doorheen de bomen, door lange belichting, geen idee hoe dit kan verholpen worden ?
Ik bedoelde vooral die met de koe. Dat beestje beweegt af en toe. Nu lijkt het inderdaad een koe op 6 poten dus als je even wacht komt de ene wel los van de andere en dat levert misschien wel een betere compositie op. Die beweging van haar koppeke vind ik wel goed.
Comment