Hiermee zijn jullie allen uitgenodigd op de sd van 9 december aan 't Schulens meer
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
uitnodiging sd
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: uitnodiging sd
Twee prachtige fotos 'Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
Web-Albums
-
Twee mooie Eric, maar voor mij de voorkeur voor de eerste met wel een stukkie minder water.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
ik heb het goed weer en de mooie zonsop en ondergang al besteld bij de sint de rest is aan jullieIk zal ooit zonder fout leren schrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk berichtik heb het goed weer en de mooie zonsop en ondergang al besteld bij de sint de rest is aan jullie
Ben nog nooit naar een SD geweest...loopt dat dan van bij zonsopgang tot zonsondergang? Alleszins, het is bij de deur, dus lijkt me wel interessant.
JanMetDepetHolga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk berichtEric,
Ben nog nooit naar een SD geweest...loopt dat dan van bij zonsopgang tot zonsondergang? Alleszins, het is bij de deur, dus lijkt me wel interessant.
JanMetDepet
als je je wil inschrijven of meer info wil kijk maar eens naar dit topic , je bent alvast welkom
Vele onder ons zijn er al geweest maar toch wil ik wel eens een rondleiding geven . Door werkzaamheden in 't schulens broek (ruimen van grachten) is het onmogelijk om er nog te voet ; Overal ligt ong.20 cm modder; door te geraken , dus wordt het een wandelling rond het meer op de dijk , afstand ongeveer 8 km WandelingIk zal ooit zonder fout leren schrijven
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk berichtTwee mooie Eric, maar voor mij de voorkeur voor de eerste met wel een stukkie minder water.gegroet, Ludo
Comment
Comment