Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagje rondom Molenbeek - Wersbeek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dagje rondom Molenbeek - Wersbeek

Vandaag een dagje foto's gaan maken met een vriend, en dat rondom de mooie gemeente Molenbeek - Wersbeek in het Hageland.

Foto1: Jullie zien hier een panorama oefening die ik gemaakt heb als oefening voor de cursus die ik aan het volgen ben.

Foto2: Jullie zien hier een eerste HDR oefening. Samengesteld uit 5 foto's met verschillende belichtingen en een lichte tonemapping.

Foto3: Bij het wegrijden van een locatie riep ik plots "Stop", Toon keek me aan en ik zei, "10 meter achteruit". Uitgestapt, en vastgelegd was de deze.

Graag al jullie commentaren

Groeten Davy

PS. nogmaals bedankt voor jullie constructieve reacties op mijn vorige upload

Re: Dagje rondom Molenbeek - Wersbeek

Mooie reeks
    voorkeur 2de foto
    Canon EOS 1D Mark lll, Canon EOS 40D, Phottix BG-50D Battery Grip, Canon speedlite 580ex
    EF S 17-85mm f/4, EF 90-300mm f/4, Canon EF-S 10-18mm F4.5, Canon EF 16-35mm F2.8 L USM
    Mijn foto's : Flickr

Comment

licht is mooi bij de tweede opnamen, wel effe de horizon wat rechttrekken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooie reeks toch een paar opmerkingen Bij de tweede idd de horizon recht zetten en het halve rode gebouw (?) links zou ik weglaten. Ook had deze foto mooi geweest in portretformaat dan stond de kale boom er helmaal op. Ook is het mooi als je de lijn van de beek links in de hoek laat eindigen.
        Bij de derde foto stoort de draad een beetje en staat de appel te centraal in de foto
        Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
          mooie reeks toch een paar opmerkingen Bij de tweede idd de horizon recht zetten en het halve rode gebouw (?) links zou ik weglaten. Ook had deze foto mooi geweest in portretformaat dan stond de kale boom er helmaal op. Ook is het mooi als je de lijn van de beek links in de hoek laat eindigen.
          Bij de derde foto stoort de draad een beetje en staat de appel te centraal in de foto
          gek he zonder eerst deze commentaar te lezen had ik eigenlijk ook deze gedachten, maar al bij al meer dan goed bezig
          Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            licht is mooi bij de tweede opnamen, wel effe de horizon wat rechttrekken.
            grt,bouk.
            Hoi Bouk, bedankt voor je reactie! Maar je moet weten dat het hier een afhellende heuvel betreft die ik vastgelegd heb (ref panorama beeld). Op welk stuk van de foto baseer je je als je ziet dat de horizon scheef staat?

Groeten
            Davy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FunnyFonny Bekijk bericht
              Hoi Bouk, bedankt voor je reactie! Maar je moet weten dat het hier een afhellende heuvel betreft die ik vastgelegd heb (ref panorama beeld). Op welk stuk van de foto baseer je je als je ziet dat de horizon scheef staat?

Groeten
              Davy
              leuk hé.
              In Nederland zijn alle horizons altijd vlak; in Molenbeek nu eenmaal niet.......

toch mooi hoor
              Filip

Comment

De tweede lijkt mij veruit de beste. Bij de derde heb ik iets dat er wat mis is met de scherpte, zelfs van de appel.
                Frebeat

Meer foto's op http://www.sightings.be

Comment

mooie reeks, zelfs de eerste die weinig aandacht krijgt uit de vorige reacties, vind ik ook best geslaagd, als titel voor de laatse een voorstel: de laatste appel was op het appel
                  groeten, odul
                  gegroet, Ludo

Comment

Mooie reeks waarbij ik de aanmerkingen van Vicky kan volgen.
                    SITE: http://www.xraypictures.be
                    FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Bedankt voor jullie reacties, ik neem ze mee naar mijn volgende shoot.

Comment

Working...
                      X