Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die eerste vind ik leuk. Het is niet mijn soort fotografie, maar ik kan ze goed waarderen.
Mooi voor als een abstractie wandfoto op formaat 4 x 3 meter
Mooi experiment, nr 1 heeft mijn voorkeur omwille van de mooi uitgelopen kleuren. Nr 2 is beter qua compo maar de te blauwe kleuren op de stammen zie ik niet graag. Misschien zou een zw-wit versie hiervan beter zijn?
Hahaa, blij dat ik deze post zie. Ik vind dit dus mooi maar kwam laatst met een heel klein beetje gelijkaardige foto thuis. Werd compleet afgekeurd.
De eerste heel schilderachtig en het best te definiëren. Het wordt abstracter naar de derde toe maar is minstens even mooi.
Met je tips erbij zeker een methode die ik nog eens probeer. (een beetje hetzelfde zoals zoomen terwijl je de foto neemt vind ik)
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment