Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Allen dank voor de leuke reacties op één en twee. Wat de derde betreft twijfelde ik ook aanvankelijk en aanvaard ik graag de minder positieve en negatieve commentaren. Xray vermeldde: ik citeer "Bij de derde storen de paaltjes in de voorgrond wat...". Ik ben er blijkbaar niet in geslaagd om het verband in de foto duidelijk te maken, want het ging precies om deze "paaltjes". Dit is een aangebrachte vloedwering, van in elkaar geweven dikke en fijne takken, die de duinen moet beschermen tegen het aanstormende hoogtij. Het springtij van de voorbije dagen en de noordwestenstorm heeft die vloedwering dermate beschadigd en doorbroken dat erosie aan de duinen onvermijdelijk was. Ik had dus de bedoeling die beide elementen op plaat vast te leggen. Het is niet gelukt en zo blijkt alweer eens dat je emotie van het moment heel moeilijk kunt vastleggen. Vriendelijke groeten, Odul
Comment