Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panorama vanaf chateaux les beaux

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• panorama vanaf chateaux les beaux

Deze panorama is genomen van het chateaux les beaux in frankrijk.

Meerder shots aan elkaar geplakt.
    spijtig dat deze maar 900 pixels breed mag zijn.

Re: panorama vanaf chateaux les beaux

Een beetje te flets en er zit nergens een hoofdonderwerp in de foto waar het oog op blijft rusten. Ook bij pano's is de compositie van belang.
    Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
    Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
    Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

toch een mooie plaat waarop je de uitgestrektheid van het landschap in zijn totaliteit de blikvanger is, groeten, odul
      gegroet, Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joop Snijder Bekijk bericht
        Een beetje te flets en er zit nergens een hoofdonderwerp in de foto waar het oog op blijft rusten. Ook bij pano's is de compositie van belang.

Het Hoofdonderwerp is de Provence
        Het is een foto van maar 900 pixels breed. Mocht je wat beter kunnen inzoomen is er toch wel wat om je oog op te laten rusten.
        Flets vind ik hem ook wat, maar de weerselementen heb je niet altijd in de hand, laat staan op op deze locatie te komen wanneer het beter weer is, want het is nmlk niet bij de deur

Comment

dit is het soort foto's waar ik ook van hou. zeker op groot formaat is er zoveel om naar te kijken. enja de natuur in zijn geheel vind ik heel mooi om naar te kijken. toffe foto !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skip Bekijk bericht
            dit is het soort foto's waar ik ook van hou. zeker op groot formaat is er zoveel om naar te kijken. enja de natuur in zijn geheel vind ik heel mooi om naar te kijken. toffe foto !
            Weet er misschien iemand een mogelijkheid om een link te maken op internet voor groter formaat.
            Flickr.com kan blijkbaar maar tot max 1024 pixels gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
              Weet er misschien iemand een mogelijkheid om een link te maken op internet voor groter formaat.
              Flickr.com kan blijkbaar maar tot max 1024 pixels gaan.
              Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

En anders op je telenet/skynet hosting
              Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
              Meer op: www.xindi.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                Het Hoofdonderwerp is de Provence
                Het is een foto van maar 900 pixels breed. Mocht je wat beter kunnen inzoomen is er toch wel wat om je oog op te laten rusten.
                Flets vind ik hem ook wat, maar de weerselementen heb je niet altijd in de hand, laat staan op op deze locatie te komen wanneer het beter weer is, want het is nmlk niet bij de deur
                Niet om flauw te doen, maar een hoofdonderwerp is toch echt een element in de foto dat nodig is, dat is lastig maar onderscheidt een goede van een gemiddelde foto. Daarnaast begrijp ik je verhaal over het weer en de afstand etc., maar dat maakt het eindresultaat niet beter.

Klinkt misschien wat direct, maar ik probeer wat toe te voegen om er de volgende keer van te leren. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld deze foto: http://forum.belgiumdigital.com/show...highlight=pano

Hier is de persoon uiteindelijk het hoofdonderwerp. Dat maakt dat deze foto beter wegkijkt.
                Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
                Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
                Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joop Snijder Bekijk bericht
                  Niet om flauw te doen, maar een hoofdonderwerp is toch echt een element in de foto dat nodig is, dat is lastig maar onderscheidt een goede van een gemiddelde foto. Daarnaast begrijp ik je verhaal over het weer en de afstand etc., maar dat maakt het eindresultaat niet beter.

Klinkt misschien wat direct, maar ik probeer wat toe te voegen om er de volgende keer van te leren. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld deze foto: http://forum.belgiumdigital.com/show...highlight=pano

Hier is de persoon uiteindelijk het hoofdonderwerp. Dat maakt dat deze foto beter wegkijkt.
                  Een eyecatcher op deze foto is absoluut niet mogelijk omdat we zeker meer dan 500 meter hoger stonden dan wat je daar ziet. Ben je aan het chateaux ooit geweest ?

Comment

Working...
                  X