De kracht van de stroom is hier inderdaad erg goed weergegeven.
Mooie verzadigde groene kleuren en goed onder controle gehouden belichting.
Je stond precies wel bijna boven de stroom of in elk geval redelijk dicht.....vallen of uitschuiven is hier niet wenselijk.....maar af en toe wat risiko nemen maakt het fotograferen wat spannender
De kracht van de stroom is hier inderdaad erg goed weergegeven.
Mooie verzadigde groene kleuren en goed onder controle gehouden belichting.
Je stond precies wel bijna boven de stroom of in elk geval redelijk dicht.....vallen of uitschuiven is hier niet wenselijk.....maar af en toe wat risiko nemen maakt het fotograferen wat spannender
Ik stond inderdaad op het randje en vallen zou zeer ernstige gevolgen hebben. Toch was het een relatief eenvoudige plaats om te staan, want een beetje risico ga ik niet uit de weg, maar ik hoef ook niet te sterven voor een foto
@Bouk: Bij het afsnijden van de onderkant verliest de foto belangrijke compositie elementen en is de 'zuigende' werking imo weg. Dus dank je voor je advies, maar ik sla het in de wind.
Gewoon afblijven, dit beeld geeft pefect de kracht van het water weer. Voor mij een echte topper!!!
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Comment