Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graniet,water,lucht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Graniet,water,lucht

Prachtig...

wat ik vooral ook heel mooi vind is het golvende water..... mocht je ooit nog eens terug gaan naar deze plek dan mag dat prachtige golvende water (van mij) een grotere rol spelen binnen de foto.. Maar zoals gezegd, hij is nu ook schitterend hoor... Klasse..

Comment

Prachtige foto

Wat mij vooral aanspreekt zijn de verschillende kleuren in de foto die supergoed samen gaan: het geel van de zon, het wit van de wolken, het donkere blauw van de lucht, het bruin van de stenen en appelblauwzeegroen van het prachtige water.

Echt

Grtzzz
      Nikon D50

Comment

ze blijven ons allen bekoren
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          ... Ik ben helemaal geen beter landschapsfotograaf dan de vele mensen op het forum hoor......ik rijd alleen wat verder van mijn deur om te voorkomen dat ik onderwerpen fotografeer die iedereen reeds een tiental keer op foto gezet heeft en waardoor ze eerder gemiddeld lijken. Echt geen kunst wanneer de plaatsen op zich erg mooi en vooral wat anders zijn.....het kan haast niet mislukken.
          Niet zo bescheiden
          De voornaamste eigenschap van de goede landschapsfotograaf is de gave om lijnen, vlakken en lagen te onderscheiden in een landschap. En ik kan het weten, want ik heb daar de grootste moeite mee
          Bedankt voor je antwoord - het leert mij dat een goede voorbereiding het halve werk is, ook in landschapsfotografie.
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Een super mooie opname weer. Je mag je kunnen dan misschien relativeren, maar alleen al het feit dat je de tijd neemt om te kijken waar je wilt fotograferen, de afstand wil afleggen maakt al voldoende onderscheid tussen een goede en een minder goede landschapsfotograaf.
            Jij behoort zeker niet tot die minder goede partij
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

Comment

Nog helemaal niet beu,
              Zeer mooie plaat met prachtig licht
              mooi gedaan zo
              Mvg, Digidan.
              BD0844BE
              website.

Comment

Dit prachtig schouwspel verveelt me bijlange nog niet! Laat maar komen!
                Groetjes,Anita
                Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

Comment

Working...
                X