Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Erg mooie foto
De keuze om hier een duotoon te gebruiken vind ik een erg goeie keuze.Ik vermoed dat de originele foto in kleur veel minder uniek zou geweest zijn.
Wat ik me afvraag is of de rust niet een beetje verstoord wordt door een beetje te veel scherpte in foto.
Veel hangt af van het verschil in monitor denk ik( kalibratie ) als ik deze foto op mijn internet monitor zie deel ik jou mening dat de scherpte op 't randje is, op mijn laptop daarentegen is het precies goed....ééns volgen wat andere er van vinden
Allesins bedankt voor de comments
Dit is wel een erg geslaagde omzetting; contrastrijk en toch niet te hard in dit geval.
De opname straalt ook rust uit.
En wolkjes maken het af natuurlijk
Comment