Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Scroll de foto eens naar boven totdat de horizon(het stuk open zee aan de rechterkant) net op de rand van je scherm zit Bouk......je zal zien dat deze horizon perfect vlak zit. Met de grillige rotsen aan de linkerkant in deze foto hoef je geen rekening te houden in de beoordeling of de horizon vlak staat.
Ik heb er speciaal op gelet om muggezifterij te voorkomen. Let er ook op dat de foto niet meer gewijzigd is na uw eerste opmerking.
Is dit weer een beeld van dezelfde reis, of ga je daar regelmatig naartoe?
Nog steeds van de laatste reis naar Bretagne.....ik ben er een week geweest en heb heel wat materiaal. Het ene al minder slecht dan het andere. Tijdens die week kan je mij tegen de avond niet meer tegenhouden....dan zit ik ergens op een verlaten stukje strand. Ik ga gewoonlijk buiten het toeristische seizoen omdat er net dan wat meer verlaten plekjes zijn.
Comment