Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik hou soms wel van een staaltje symetrie of van de weerspiegeling van objecten in het water. Vandaar dat ik dan ook eens op een zonnige herfstdag (zodat het licht op de bomen extra warm is) naar de begijnenvijvers geweest ben. Het is er niet groot, maar aangenaam des te meer. Kijk zelf maar even:
tweede is leuk gedaan, bij de anderen mis ik wat scherpte, zoveel licht en toch maar zo,n lage snelheid, welke lens?
grt,bouk.
De Leica van de pana FZ50.
Op mn ander scherm leken ze scherper dan op mijn laptop. Nu, het onscherpe op de tweede was ook wel een beetje het opzet, om een beetje het schilderachtige weer te geven.
Voor het overige: Raw geschoten, raw verscherping op 10 % gezet. Misschien nog te weinig.
verder: 10 sec zelfontspanner gebruikt. Dus het is inderdaad wat raar dat er nog onscherpte inzit, want het waaide niet, ook niet op hoogte van de kruinen.
Maar als de zon nog eens goed schijnt ga ik zeker terug. Om nog wat te experimenteren.
Comment